9. kesäkuuta 2013

Terveppä Terve!


Elikkä aattelin tässä alottaa tämmösen pikku blogin kirjottamisen. En kyllä tiiä mitä tästäkin tulee, kun joskus muinoin olen itsekseni ajatellut, että en kyllä ikinä ala kirjoittaa blogia.. Well never say never.
Kiitokset ideasta kuitenkin kuuluvat MIIALLE, joka muutenkin saa mut tekemään kaikkea luonteeni vastaista....

Olen siis 19v tyttö oulusta, kavereiden kesken vaan Mine, tai Minsu (riippuu ihan kaverista). Lukio käyty kunnialla loppuun ja lakin sain viime lauantaina (1.6.2013) ja nyt luvassa onkin sitten suuria seikkailuja!
Suurin syy siis blogin aloittamiselle on se, että viikon päästä sunnuntaina lähden ETELÄ-KOREAAN niinkin lyhyeksi ajaksi kuin 5 viikkoa. Siellä minulla siis on pitkäaikainen kirjekaverini, jonka luona aion punkata koko matkan ajan :) Ollaanhan me tätä ootettukkin vasta se joku 3 vuotta. 
Toinen suuri adventure sitte on se, kun lähden ENGLANTIIN vuodeksi sellaiseen pestiin kuin Au Pair. Tarkkaa asuin paikkaa ei vielä ole edes lyöty lukkoon, kun perhe johon menen asuu tällä hetkellä Ranskassa ja muuttaa englantiin elokuussa. Joko he muuttavat Readingiin, joka on noin 20min junalla Lontooseen TAI sellaiseen paikkaan kuin Richmond, Kew, LONDON, eli siis melkein Lontoon keskustaan! Hihih! Ja on kuulemma 95% varmaa, että Kew kutsuu sitten elokuussa :) Mutta saa nyt nähä mihin tää menee. 

Nii ja Meillä oleskeleva Thaimaalainen vaihto-oppilas PLOY lähtee tänään kotiin parin tunnin päästä :( No onpahan hyvä syy lähteä joskus lomalle Thaikkulaan ;) En oo ikävöivää tyyppiä (paitsi mun koiraa kohtaan), mutta kyllä kai sitä on vähän outoa, kun ei se oo enää täällä pyöriämässä. No taxin virkaa ei kyllä tuu ikävä, kun aina piti lähtä hakemaan tai viemään.. hehe. Mutta enpähän ehdi miettiä asiaa kuin pari päivää ennen kuin jo itse lähden täältä pois ;)

Mutta että tällaista. Näistä asioista sitten varmaan postailen kuvia ja tekstejä. Ei mun normaalissa elämässä olis mitään kirjoiteltavaa, joten kiva kun saa jotain kertomisen arvoista tekemistä !
Varmaan jo ensviikolla laitan jotain matkakuume ryöpytyksiä Korean matkasta ja aaaaah mennään pelaan megazonea kavereiden kaa :)) se on vaan ihan parasta!

No mutta ei tässä tämän enempää tässä vaiheessa.
(Pitäs varmaa keksiä joku kiva lopetus.... mutta nääh)


Mulla tulee kyllä kauhee ikävä mun Caraa :'( Pittää sitte tuua sille paljon tuliasia ja skypettää kans <3

Tässä minä, mun yo-lakki sekä mun yo-aasi, jonka sain ruotsista kummisedältä ja -tädiltä.

2 kommenttia:

  1. Pakotan sut aina kaikkeen ;) mutta eikö se vaa tee elämästä jännempää?? Lähetät mulle sitte joka päivä kortin Koreasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo onhan se ;) ilman sua en ois menossa sinne englantiinkaan <3 ja saat kortin kerran viikossa! paitsi jos tullee jotai special occasioneita <3 sori ei mullakaa oo liian paljo rahaa :)

      Poista