23. marraskuuta 2013

Trick or Treat..


Tulee taas vaihteeksi ajallaan nää postaukset.. Halloween kuvia siis, eikä siitäkää oo jo ku joku kuukausi..
No kuitenkin päästiin Miian kaa ekaa kertaa kaivertaa kurpitsoja (joiden sisälmys oli jotain ihan muuta ku ootin, tiiätte kyllä jos ootte koskaan kattonu sitä muumi jaksoa, jossa muumimammalla on se jätti kurpitsa). Oli vaikee valita millane naama me sille tehään, mutta päädyttiin lopulta tollaseen vähän jack Skellington tyyliseen irvistykseen :D Hehe kivaa oli.


Sitte oliki vuorossa karkki ja kepponen... Tai siis me oltiin se osapuoli, joka avas oven (mun perhe oli ulkona kiertelee..). Miia oli ihan raukkis eikä kertaakaa uskaltanu avata sitä ovea vaa se seiso aina jossai taka-alalla ja minä jouduin aina avaan oven.. Oli välillä kyllä tosi awkward ku siihen oven taakse tuli jotai teinejä.. tai se ykski tyttö, joka oli yksin ja sano just ja just kuuluvasti sen trick or treat. Sit annoin sen karkin ja kysyin et ihanko yksin oot liikkeellä, niin tämä lähtee äkkiä juosten karkuun... okei. Mulla ei ollu vielä ees mun halloween meikki päällä :( vaan toi peruukki ja ihme wizard hattu.

mun lookki alkuillasta..
.. ja sen jälkee
Sit ku ne yhet tuli takas sieltä kierrokselta minä ja miia mentiin laittaa vähä meikkii naamoihi ja lähettiin sit ulos käpysteleen. Otettiin joo kuviaki mut ku kamera jäi kotii nii kännykkä pääsi käyttöön, joten laatu on kyllä ihan 10+.




Ku käveltiin takas päin nii istuttiin sit vähäks aikaa bussipysäkille huilaa jalkoja, ku mulla särki ihan sairaasti niitten korkkarien kaa.. No istuttii sit sillee tosi zombimaisesti siinä, ku haluttiin pelotella ohikulkijoita. Sit siitä meniki semmone mies ohi ja saatiin loistava idea lähtä seuraamaan sitä sitte xD. Oli hyvä ku se mies katto ainaki 3-4 kertaa taakseen ku käveltiin sen perässä :D Sit ku se pääsi sen kotiovelle nii mentiin vaa hitaasti ohi ja tuijotin sitä ja sillä näytti olevan kauhee kiire päästä sisälle. Muahahahahaaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti